سئوسايت جه تاثيري بر بالا رفتن ميزان فروش دارد؟
سئوسايت جه تاثيري بر بالا رفتن ميزان فروش دارد؟
رابطه بين موقعيت خود را در صفحه نتايج جستجو و ترافيك ورودي از طريق بازديد كنندگان استo.is غيرخطي. اين به اين معني است كه يك تغيير كوچك در اين موقعيتable قادر به ايجاد يك تغيير بزرگ در ترافيك است. با كوچكترين تغيير-پمپ و افزايش جدي ترافيك. به بازديدكنندگان بيشتر اعتماد كنيد افرادي كه بازديد مي كنند چيزي را جستجو مي كنند و به شما دسترسي پيدا مي كنند-شايد در مقايسه با شخصي كه مي خواهيد از سايت شما به هيچ وجه ديگر بازديد كنيد-به سايت شما بيشتر اعتماد مي كنند (با فرض اينكه با محتواي ضعيف و بي سود و تجاري با هدف فريب مخاطب باشد-نبايد برخورد كرد و حسن نيت شما را حس كرد). به كاربر احساس خود را جستجو در وب و خواندن مقالات خود را و كشف quite در طبيعت كاملا متفاوت از احساس است كه شما به سايت كارگرداني شده است. ممكن است با خود بگوييد-مثلا وقتي كسي مرا مي شناسد يا در شبكه هاي اجتماعي مرا دنبال مي كند.به پيشنهاد من اعتماد خواهند كرد. اين كاملا درست است. اما به هيچ وجه فراموش نكنيد كه در اين مورد you شما اعتبار دامنه خود را صرف محتواي خود مي كنيد. هنگامي كه شما مردد به ايجاد محتوا بوده ام و بر اين باورند كه شما واقعا به جلو چيزي مفيد و با ارزش why و cre اعتبار سايت شما است تصور كنيد كه سايت يا وبلاگ خود را به شخصي معرفي مي كنيد و او مي خواهد اعتبار سايت شما را بررسي كند. بديهي است كه او-اگر متخصص باشد-حداقل از سه روش استفاده خواهد كرد: چند روش براي خواندن محتواي شما (ارزيابي مستقيم محتوا) رتبه الكسا وب سايت شما را بررسي مي كند (طبق مخاطبان شما) جستجو براي چند كلمه كليدي مربوط به موضوع سايت شما در مورد رتبه بندي الكسا ممكن است بتوانيد بهانه هايي را مطرح كنيد كه محتواي بكلينك pbn مفيد شما تخصصي است و مخاطبان كمي دارد و هيچ كس نبايد انتظار مخاطبان انبوه را داشته باشد-اما گوگل حاضر نيست محتواي شما را به ديگران توصيه كند-اين به سادگي قابل قبول نيست. عبارت" به هر حال ارمو مجموعه اي از تكنيك ها است " به معناي حدود پنج يا ده سال پيش بود. هوش مصنوعي و يادگيري ماشين روز به روز قدرتمندتر مي شوند و پيشنهاد نكردن توسط موتورهاي جستجو مي تواند تا حدي به اين معني باشد كه شما به نيازها و نگراني هاي مخاطبان در فضايline توجه نمي كنيد و براي قلب خود مي نويسيد. كمك به حفظ رتبه الكسا سايت شما مهم نيست كه چه ما مي گويند رتبه الكسا مهم نيست و ارزش امروز lower پايين تر از گذشته است (كه واقعا است) دوباره as همانطور كه گفتيم بالا كمي al الكسا يكي از معيارهاي قضاوت اساسي براي سايت شما است. از اين منظر, ما مي توانيم رتبه الكسا به اثر مهارت هاي ارتباطي پايه, تشبيه: ما انسان ها, فراتر از كيسه, كفش, و it. اما من همچنين مي دانم كه در نگاه اول همان معيارها در قضاوت ديگران تاثير مي گذارد و اصلاح مي شود تا زمان و انرژي مورد نياز ما را صرف كنيم. بنابراين اگرچه رتبه بندي الكسا نبايد اولين ما باشد concern.it منطقي است كه مكاني را در وسط يا انتهاي ليست نگراني هاي خود به ارگن اختصاص دهيم. تعداد كمي از افراد فكر مي كنند كه الكسا نشانه فعاليت صاحبان سايت و وبلاگ ها است و براي حفظ رتبه بندي الكسا-بايد به طور مداوم مطالب جديد را بنويسند و منتشر كنند. هيچ استدلالي وجود ندارد كه انتشار د-محتوا و به روزرساني محتوا-مي تواند مخاطبان شما را حفظ كرده و رتبه الكسا را نيز بهبود بخشد. اما به روزرساني سايت و وبلاگ شما نيز غيرقابل قبول است-رتبه شما از بين مي رود و ديگر هيچ كس از سايت شما بازديد نمي كند. اگر بخشي از ترافيك را در سايت خود توسط گوگل و ديگر موتورهاي جستجو عرضه, زماني كه سايت به روز نمي خواهد, و غيره. صرفا فاصله بين بازديد مخاطبان increased افزايش (دير تا بعد, به علف هاي هرز سر سايت, چون دير تا بعد مي دانند., تغيير ايجاد خواهد شد). اما در عين حال-ترافيك ورودي از موتورهاي جستجو - مي تواند سايت شما را شكوفا كند. ساخت زمان براي S يك سرمايه گذاري بلند مدت است گزينه هاي ديگر چيست س شما مي خواهيد براي قرار دادن بنر در سايت هاي ديگر تبليغ مي خواهيد در پست هاي شبكه هاي اجتماعي تبليغ كنيد visit شما مي خواهيد به گوگل پرداخت كنيد تا شما را در قالب تبليغات تبليغ كند كوترر كروم (با نرخ دلار كه مي دانيم و مي دانيم)) شما مي خواهيد انجام دهيد بازاريابي ايميل marketing Or يا مي خواهيد سايت هاي ديگر را براي انتشار محتواي حمايت شده پرداخت كنيد محتواي شما مي خواهيد در كانال تلگرام پست بگذاريد و بخشي از مخاطبان را به سايت خود هدايت كنيد؟ هدف سايت چيست و چرا مهم است س در بازار رقابتي امروز, ارگو مهم تر از هميشه است. ميليون ها كاربر از موتورهاي جستجو براي حل مشكلات و يافتن پاسخ سوالات خود به پورتال گيل سئو استفاده مي كنند. بنابراين واضح است كه اگر شما يك وبلاگ داريد-سايت يا فروشگاه اينترنتي-مي تواند رشد كند و به اهداف كسب و كار شما برسد. بهينه سازي وب سايت مهم است زيرا : بيشتر كاربران يكي از پنج پيشنهاد بالاتر را در صفحه نتايج جستجو انتخاب مي كنند و هرچه رتبه شما بالاتر باشد بازديدكنندگان و مشتريان بيشتري كسب مي كنيد. پرسش و پاسخ فقط مربوط به موتورهاي جستجو نيست و اجراي يك استراتژي خوب در اين زمينه باعث بهبود تجربه كاربر و قابليت استفاده وب سايت مي شود. همچنين سايت را در شبكه هاي اجتماعي تبليغ مي كند. در واقع افرادي كه سايت شما را از طريق موتورهاي جستجو جستجو مي كنند بيشتر احتمال دارد كه google در فيس بوك Tw توييتر google گوگل پلاس و ساير شبكه هاي اجتماعي را با دوستان خود به اشتراك بگذارند. هنگامي كه شما براي يك كلمه يا سوال در گوگل جستجو (و يا هر موتور جستجو ديگر), پاسخ از طريق صفحه نتايج نمايش داده. براي مرتب سازي اين نتايج مجموعه اي پيچيده از الگوريتم ها پياده سازي مي شوند كه شامل فاكتورهاي رتبه بندي مي شوند و موتورهاي جستجو تصميم مي گيرند كه سايت شما با توجه به جستجو رتبه بندي كند.بنابراين سايتي كه با رعايت فاكتورهاي سمو بهينه شده است شانس بالاتري براي رتبه بندي نسبت به سايتهاي غير بهينه دارد. گوگل به عنوان محبوب ترين موتور جستجو بيش از ??? سيگنال براي تعيين رتبه بندي در نظر گرفته مي شود و اگر مي خواهيم سيگنال ها به دو قسمت دسته بندي شوند كلي جستجوگرها داخلي (در صفحه جستجوگرها) و جستجوگرها خارج از سايت (خارج از صفحه جستجوگرها) تقسيم مي شوند. هيچكدام از اينها راههاي اشتباهي نيستند. اما شما بايد به خاطر داشته باشيد كه ويژگي مشترك ارگن sec مقطع خود است. شما در نظر بودجه, و تا زماني كه بودجه صرف شده است, تبليغات ادامه. اين به اين دليل است كه شما همچنين مخاطبان رسانه هاي اجتماعي خود را به وب سايت خود هدايت مي كنيد-شما بايد به طور مداوم محتواي جديدي توليد كنيد (هر روز نمي توانيد بدون وقفه.پيوندها را دوباره ارسال كنيد و از ديگران بخواهيد كليك كنند)).
برچسب: ،